Μαθήματα

Σύγχρονες εξελίξεις στην Ιστορία και τη Μάθηση


Διδάσκοντες: Αγγελάκος Κωνσταντίνος
Κωδικός: HDN311
Τύπος: Σεμινάριο
Επίπεδο: Μεταπτυχιακό
Γλώσσα: Ελληνικά
Εξάμηνο: Γ΄
ECTS: 3
Διδακτικές Μονάδες: 3
Συνιστώμενη βιβλιογραφία προς μελέτη:
  • Gerard Noiriel, Τι είναι η σύγχρονη ιστορία, μετάφραση Μαρία Κορασίδου, Gutenberg, Αθήνα 2005.
  • David Cannadine (επιμέλεια), Τι είναι η ιστορία σήμερα;, μετάφραση Κώστας Αθανασίου, νήσος, Αθήνα 2007.
  • Keith Jenkins, Sue Morgan and Alun Munslow (eds), Manifestos for History, Routledge, London and New York 2007.
  • Geoff Eley, A Crooked Line. From Cultural History to the History of Society, The University of Michigan Press, Ann Arbor 2008.
  • Xάγκεν Φλάισερ, Οι πόλεμοι της μνήμης. Ο Β' Παγκόσμιος πόλεμος στη Δημόσια Ιστορία, Νεφέλη, Αθήνα 2008.
  • Αντρέας Π. Ανδρέου (επιμ.), Η Διδακτική της ιστορίας στην Ελλάδα και η έρευνα στα σχολικά εγχειρίδια, Μεταίχμιο, Αθήνα 2008.
  • Keith Barton και Linda Levstik, Διδάσκοντας ιστορία για το συλλογικό αγαθό, μετάφραση Αφροδίτη Θεοδωρακάκου, Μεταίχμιο, Αθήνα 2008.
  • Γιώργος Κόκκινος, Συμβολικοί πόλεμοι για την ιστορία και την κουλτούρα. Το παράδειγμα της σχολικής ιστορίας στις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής, Μεταίχμιο, Αθήνα 2006.

Επιστροφή
Ανάγνωση ΚειμένουΑνάγνωση Κειμένου Αναγνωσιμότητα ΚειμένουΑναγνωσιμότητα Κειμένου Αντίθεση ΧρωμάτωνΑντίθεση Χρωμάτων
Επιλογές Προσβασιμότητας