Νέα έκδοση: «Μελετώντας και Διδάσκοντας την Ελληνική Επανάσταση στο σύγχρονο σχολείο: καινοτόμες ερευνητικές και διδακτικές προσεγγίσεις»

ShareThis
Δημοσίευση: 18-11-2021 11:09 | Προβολές: 3386
image

Το Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών «Ιστορική Έρευνα, Διδακτική και Νέες Τεχνολογίες» του Ιονίου Πανεπιστημίου σε συνεργασία με την Επιστημονική Ένωση «Νέα Παιδεία» εκδίδει συλλογικό τόμο με τίτλο «Μελετώντας και Διδάσκοντας την Ελληνική Επανάσταση στο σύγχρονο σχολείο: καινοτόμες ερευνητικές και διδακτικές προσεγγίσεις», τον οποίο επιμελήθηκε ο Διευθυντής του Προγράμματος, Καθηγητής Κώστας Αγγελάκος.

Η έκδοση αυτή εντάσσεται στο  πλαίσιο του εορτασμού των 200 χρόνων από την Ελληνική Επανάσταση και διαπνέεται από έναν  κριτικό προβληματισμό , προϊόν του τρόπου έρευνας και διδασκαλίας της Ελληνικής Επανάστασης στο ακαδημαϊκό περιβάλλον του τμήματος Ιστορίας του Ιονίου Πανεπιστημίου.  Ο προβληματισμός αυτός διαχέεται στο επιστημονικό και εκπαιδευτικό σώμα της ελληνικής κοινωνίας μέσω  μιας ομάδας νέων ερευνητών(διδακτόρων, κατόχων μεταπτυχιακού διπλώματος) ενώ παράλληλα συναπαντιέται με έναν πυρήνα ευαίσθητων εκπαιδευτικών της πράξης κυρίως μέσω του ιστορικού, πλέον, επιστημονικού περιοδικού, της ΝΕΑΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ.

Στόχος της έκδοσης είναι να δοθεί η ευκαιρία στους  άμεσα εμπλεκόμενους  στην εκπαιδευτική διαδικασία ( εκπαιδευτικούς, μαθητές, φοιτητές) να μελετήσουν το κορυφαίο ιστορικό γεγονός της Ελληνικής Επανάστασης με  σύγχρονες βιωματικές, συνεργατικές και διερευνητικές μεθόδους, στοιχείο  το  οποίο  θα τους ωθήσει να προσεγγίσουν κριτικά τη σημασία και το ρόλο της  κυρίως στο παρόν  και στο μέλλον τόσο για την Ελληνική κοινωνία όσο και για τους πολίτες,  ιδιαίτερα μάλιστα  για τις νεότερες γενιές που διδάσκονται ιστορία στην εκπαίδευση. Παράλληλα αυτή η "διδακτική εμπειρία" μπορεί να αποτελέσει αφετηρία αναστοχασμού και αναθεώρησης  του τρόπου διδασκαλίας της Ιστορίας στην εκπαίδευση.


Επιστροφή
Ανάγνωση ΚειμένουΑνάγνωση Κειμένου Αναγνωσιμότητα ΚειμένουΑναγνωσιμότητα Κειμένου Αντίθεση ΧρωμάτωνΑντίθεση Χρωμάτων
Επιλογές Προσβασιμότητας