Με την παρουσίαση οι φοιτητές/τριες θα είναι σε θέση να: • προσεγγίζουν κριτικά το θεσμό της Εκπαίδευσης ως προς τις εκπαιδευτικές πρακτικές και τον κοινωνικοπολιτικό του ρόλο, • μελετούν και να συγκρίνουν τα δεδομένα και την εξέλιξη των εκπαιδευτικών συστημάτων σε ευρωπαϊκό και διεθνές επίπεδο, • γνωρίζουν τις βασικές αρχές των Θεωριών Μάθησης, των σύγχρονων μεθόδων διδασκαλίας και να τις εφαρμόζουν κριτικά στην εκπαιδευτική πράξη, • κατανοούν τον πολυδιάστατο παιδαγωγικό ρόλο της Αξιολόγησης και να ασκηθούν στις τεχνικές της, • υιοθετήσουν αρχές κατανόησης της ετερότητας και του σεβασμού στη διαφορετικότητα, στο εκπαιδευτικό περιβάλλον και στην κοινωνία.
Blackledge D. - Hunt B. (2000), Κοινωνιολογία της εκπαίδευσης, Αθήνα: Μεταίχμιο.
Αγγελάκος Κ. (επιμ.) (2010), Πρόσωπα, Ιδέες και Θέματα στις επιστήμες της Αγωγής, Αθήνα: Κέδρος.
Cohen, L. &Manion, L. (2000), Μεθοδολογία Εκπαιδευτικής Έρευνας. Αθήνα: Μεταίχμιο.
Vygotsky, L. S. (1998), Σκέψη και Γλώσσα, Αθήνα: Γνώση.
Γκότοβος Α. (2002), Εκπαίδευση και Ετερότητα- Ζητήματα διαπολιτισμικής παιδαγωγικής, Αθήνα: Μεταίχμιο.
Bransford J.D. (επιμ.), (2012), Πώς μαθαίνει ο άνθρωπος, Αθήνα: Κέδρος.
Eggen P. (2017), Εκπαιδευτική ψυχολογία, Νέοι ορίζοντες στη μάθηση και τη διδασκαλία, Αθήνα: Κριτική.
Slavin, Robert, Εκπαιδευτική ψυχολογία. Θεωρία και πράξη, μτφρ. Ελισάβετ Εκκεκάκη, Εκδόσεις Gutenberg, Αθήνα 2007
Καραλής, Θανάσης (επιμ.), Η παιδαγωγική της αξιολόγησης, Ινστιτούτο Εργασίας ΓΣΕΕ, Αθήνα 2021
Γραπτή εργασία με προθεσμία παράδοσης
Πρακτική άσκηση σε δομές εκπαίδευσης-σχολικές μονάδες