Αθανασιάδης, Χάρης (2015). Τα αποσυρθέντα βιβλία. Έθνος και σχολική ιστορία στην Ελλάδα, 1858-2008. Αθήνα: Αλεξάνδρεια
Κόκκινος, Γ. (2020). «Εκβάλλοντας στην ίδια κοίτη: Θεωρία / επιστημολογία της ιστορίας, ιστορία της ιστοριογραφίας, διδακτική της ιστορίας». Κόκκινος, Γ. - Γατσωτής, Π. (επιμέλεια). Για μια σφαιρική και πολυδιάστατη ιστορική εκπαίδευση. Θεωρητικός σχεδιασμός, εννοιολογικός οπλισμός, περιβάλλοντα μάθησης, σχέδια εργασίας. Αθήνα: Πεδίο
Λιάκος, Αντώνης (2011). «Οι Πόλεμοι της Ιστορίας. Σημειώσεις επί του πεδίου». Συλλογικό. Αθέατες όψεις της Ιστορίας. Κείμενα αφιερωμένα στον Γιάνη Γιανουλόπουλο. Αθήνα: Ασίνη
Ausubel, David (1968). Educational psychology: a cognitive view. New York: Holt, Rinehart and Winston
Cauvin, Thomas (2022). Public History. A Textbook of Practice. Second Edition. New York: Routledge. 2nd edition
Cajani, L. - Lässig, S. - Repoussi, M. (eds.) (2019). The Palgrave Handbook of Conflict and History Education in the Post-Cold War Era. Cham, Switzerland: Palgrave-Macmillan
Clark, Anna (2016) “Private Lives, Public History: Navigating Historical Consciousness in Australia”. History Compass, Vol. 14, Issue 1 (January 2016), 1-8
Elmersjö, H-A. - Clark, A. - Vinterek, M. (eds.) (2017). International Perspectives on Teaching Rival Histories: Pedagogical Responses to Contested Narratives and the History Wars. London: Palgrave Macmillan
Franco, Barbara “Public History and Memory: A Museum Perspective”. The Public Historian, vol. 19, No. 2 (Spring, 1997), 65-67
Grever, Maria & Adriaansen, Robbert-Jan (2021). “Historical Culture”. Bloomsbury History: Theory and Method. Bloomsbury Publishing. DOI: 10.5040/9781350970854.056
Kokkinos, Giorgos & Gatsotis, Panagiotis (2008). “The Deviation from the Norm: Greek History School Textbooks Withdrawn from Use in the Classroom since the 1980s”. International Textbook Research, Vol. 30 (2008), Issue 1, 535-546
Oakeshott, Michael (199). On History and Other Essays. Liberty Fund
Popp, Susanne “Historical Consciousness, Historical Culture, and Public History: Three Key Concepts of History Teacher Education at German Universities,” Bulletin of Asia-Pacific Studies vol. XXII, 80-86
Rüsen, Jörn “Historical Narration: Foundation, Types, Reason“. History and Theory, vol. 26, No. 4, The Representation of Historical Events (Dec., 1987), 87-97
White, Hayden (2011). The Practical Past. Historein, 10, 10–19. https://doi.org/10.12681/historein.2
- Συναφείς ιστότοποι:
Συμβουλίου της Ευρώπης (https://www.coe.int/en/web/history-teaching/accueil)
Παρατηρητήριο για τη διδασκαλία της Ιστορίας (https://www.coe.int/en/web/observatory-history-teaching/home)
Unesco, Γλωσσάρι για Π.Σ. (http://www.ibe.unesco.org/en/glossary-curriculum-terminology/introduction)
EuroClio resources (https://euroclio.eu/resources/)
Αγγλικό Π.Σ. Ιστορίας (https://www.gov.uk/government/publications/national-curriculum-in-england-history-programmes-of-study)
Γαλλικά Π.Σ. Ιστορίας (https://eduscol.education.fr/2329/histoire-geographie)
Π.Σ. Ιστορίας Βερολίνου-Βρανδεμβούργου (https://bildungsserver.berlin-brandenburg.de/rlp-online/c-faecher/geschichte)
Π.Σ. Ιστορίας Αυστραλίας (https://www.australiancurriculum.edu.au/f-10-curriculum/humanities-and-social-sciences/history/)
Public History Weekly (https://public-history-weekly.degruyter.com/)
Αφιέρωμα περιοδικού Νέα Παιδεία – Γλώσσα (τχ. 182) (https://neapaideia-glossa.gr/issues/182/)