Στο μάθημα γίνεται εισαγωγή των φοιτητών στη θεωρία της ορολογίας όσο και στις αρχές της σημασιολογίας και της κειμενολογίας. Το μάθημα επικεντρώνεται στην περίοδο από τον γαλλικό Μεσαίωνα έως τις αρχές του 20ού αιώνα (σύμφωνα και με τα ενδιαφέροντα των φοιτητών) και στο σχετικό λεξιλόγιο. Οι φοιτητές παρουσιάζουν εργασία που αφορά σε μια συγκεκριμένη περίοδο της επιλογής τους. Με αυτόν τον τρόπο αποκτούν εργαλεία και εφόδια για μια αυτόνομη έρευνα και μια αυτόνομη επεξεργασία χρήσιμου υλικού γραμμένου στα Γαλλικά για το μελλοντικό τους επάγγελμα. Συγχρόνως, αποκτούν μια πιο ολοκληρωμένη εικόνα της ιστορικής ορολογίας την οποία μελετούν συστηματικά. Συνεχίζεται και η εμβάθυνση γραμματικών και συντακτικών φαινομένων της γλώσσας της ειδικότητας.
Το μάθημα έχει ως στόχο την περαιτέρω εμβάθυνση των γνώσεων της γραμματικής και του συντακτικού και την περαιτέρω βελτίωση της κατανόησης και της σωστής ερμηνείας κειμένων ιστορικού περιεχομένου στα Γαλλικά.
Με την επιτυχή ολοκλήρωση των σπουδών στο μάθημα ο φοιτητής/τρια θα είναι σε θέση να διαβάζει και να κατανοεί με το καλύτερο ακριβή τρόπο κείμενα ιστορικού περιεχομένου που θα του/της χρειάζονται για τη συγγραφή της πτυχιακής εργασίας αλλά και αργότερα στην επαγγελματική πορεία.
1η εβδομάδα: Επεξεργασία κειμένου ιστορικού περιεχομένου, σχετική ορολογία, γραμματική, συντακτικό.
2η εβδομάδα: Επεξεργασία κειμένου ιστορικού περιεχομένου, σχετική ορολογία, γραμματική, συντακτικό.
3η εβδομάδα: Επεξεργασία κειμένου ιστορικού περιεχομένου, σχετική ορολογία, γραμματική, συντακτικό.
4η εβδομάδα: Επεξεργασία κειμένου ιστορικού περιεχομένου, σχετική ορολογία, γραμματική, συντακτικό.
5η εβδομάδα: Επεξεργασία κειμένου ιστορικού περιεχομένου, σχετική ορολογία, γραμματική, συντακτικό.
6η εβδομάδα: Επεξεργασία κειμένου ιστορικού περιεχομένου, σχετική ορολογία, γραμματική, συντακτικό. Παρουσίαση εργασιών.
7η εβδομάδα: Επεξεργασία κειμένου ιστορικού περιεχομένου, σχετική ορολογία, γραμματική, συντακτικό. Παρουσίαση εργασιών.
8η εβδομάδα: Επεξεργασία κειμένου ιστορικού περιεχομένου, σχετική ορολογία, γραμματική, συντακτικό. Παρουσίαση εργασιών.
9η εβδομάδα: Επεξεργασία κειμένου ιστορικού περιεχομένου, σχετική ορολογία, γραμματική, συντακτικό. Παρουσίαση εργασιών.
10η εβδομάδα: Επεξεργασία κειμένου ιστορικού περιεχομένου, σχετική ορολογία, γραμματική, συντακτικό. Παρουσίαση εργασιών.
11η εβδομάδα: Επεξεργασία κειμένου ιστορικού περιεχομένου, σχετική ορολογία, γραμματική, συντακτικό. Παρουσίαση εργασιών.
12η εβδομάδα: Επεξεργασία κειμένου ιστορικού περιεχομένου, σχετική ορολογία, γραμματική, συντακτικό. Παρουσίαση εργασιών.
13η εβδομάδα: Επανάληψη όλης της ύλης του εξαμήνου.
- Stiastna, Β., Le Français à travers l’histoire de France, University Studio Press, Thessaloniki, 2001 (βασικό διδακτικό εγχειρίδιο στο μάθημα)
- Σημειώσεις της διδάσκουσας
- ENTRE NOUS 2 tout en un, méthode de français, EMDL, 2015
- Morsel, M.-H., Richou, C., Descotes-Genon, Ch., L’EXERCISIER, 600 exercices pour le B1-B2, (4e édition), Grenoble, PUG, 2018
- Antoniadis, V., Douillard, M.-L., Grammaire (Prépadelf niveau B1), Athènes, Trait d’Union, 2009
- Siouti, Α., Alikioti, A., Le grenier de la grammaire, Athènes, éd. Grigori, 2016
- Περιοδικό L’Histoire (επιλεγμένα κείμενα)
Παραδόσεις, ασκήσεις, ομαδοσυνεργατική διδασκαλία, χρήση οπτικοακουστικού υλικού, παρουσιάσεις φοιτητών
Ιστοσελίδες από Ιντερνετ
PowerPoint
open e-class
ψηφιακά βιβλία
- Αξιολόγηση παρουσιάσεων φοιτητών
- Κρίνεται η συμμετοχή και η δουλειά κατά όλη τη διάρκεια του εξαμήνου
- Τελική γραπτή/προφορική εξέταση
<< | < | Νοέμβριος 2024 |
> | >> | ||
Δε | Τρ | Τε | Πε | Πα | Σα | Κυ |
1 |
2 |
3 |
||||
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |