Περιγράμματα Μαθημάτων Οδηγού Σπουδών

ΓΑΛΛΙΚΑ ΙΙ


Διδάσκων/ουσα: Στιάστνα Μπλάνκα
Κωδικός Μαθήματος: ΞΓΛ02
Τύπος Μαθήματος: Υποχρεωτικό
Επίπεδο Μαθήματος: Προπτυχιακό
Γλώσσα Μαθήματος: Ελληνικά
Τρόπος Παράδοσης: Στην τάξη
Εξάμηνο: Β΄
ECTS: 3
Σύντομη Περιγραφή:

Tο μάθημα είναι συνέχεια του μαθήματος Γαλλικά Ι. Στόχος του μαθήματος είναι η εμβάθυνση και η διεύρυνση των γραμματικών και συντακτικών στοιχείων της Γαλλικής Γλώσσας, καθώς και ο εμπλουτισμός του λεξιλογίου και η απόκτηση νέων επικοινωνιακών δεξιοτήτων στη γλώσσα. Έμφαση δίνεται στο γαλλικό και γαλλόφωνο πολιτισμό μέσα από πρωτότυπα σύντομα κείμενα, εκπομπές, διαφημίσεις, αφίσες, εικόνες.

Αντικειμενικοί Στόχοι - Επιδιωκόμενα Μαθησιακά Αποτελέσματα:

Ο στόχος του μαθήματος είναι οι φοιτητές να αναπτύξουν νέες επικοινωνιακές δεξιότητες  κατανόησης και παραγωγής γραπτού και προφορικού λόγου. Μέσα από σύντομα κείμενα γενικού περιεχομένου με αυξανόμενο βαθμό δυσκολίας.

Με την επιτυχή ολοκλήρωση των σπουδών στο μάθημα ο φοιτητής/τρια είναι σε θέση  να  αφηγηθεί συμβάντα του παρελθόντος με τη σωστή χρήση του συστήματος των χρόνων του παρελθόντος στα Γαλλικά, να περιγράψει το χώρο που τον περιβάλλει. Είναι σε θέση να εκφράσει τα σχέδιά του για το κοντινό και πιο μακρύ μέλλον. Ξέρει πια να κάνει σύγκριση, να εκφράζει αντίθεση, να σχολιάζει και να συμμετέχει με ακόμη σχετικά απλό αλλά γλωσσικά σωστό τρόπο σε ανταλλαγή απόψεων πάνω σε διάφορα θέματα. Έχει αποκτήσει καινούργιες γνώσεις από το γαλλικό πολιτισμό βάσει πρωτότυπου υλικού.

Ο στόχος του μαθήματος είναι οι φοιτητές να αναπτύξουν νέες επικοινωνιακές δεξιότητες  κατανόησης και παραγωγής γραπτού και προφορικού λόγου. Μέσα από σύντομα κείμενα γενικού περιεχομένου με αυξανόμενο βαθμό δυσκολίας.

Με την επιτυχή ολοκλήρωση των σπουδών στο μάθημα ο φοιτητής/τρια είναι σε θέση  να  αφηγηθεί συμβάντα του παρελθόντος με τη σωστή χρήση του συστήματος των χρόνων του παρελθόντος στα Γαλλικά, να περιγράψει το χώρο που τον περιβάλλει. Είναι σε θέση να εκφράσει τα σχέδιά του για το κοντινό και πιο μακρύ μέλλον. Ξέρει πια να κάνει σύγκριση, να εκφράζει αντίθεση, να σχολιάζει και να συμμετέχει με ακόμη σχετικά απλό αλλά γλωσσικά σωστό τρόπο σε ανταλλαγή απόψεων πάνω σε διάφορα θέματα. Έχει αποκτήσει καινούργιες γνώσεις από το γαλλικό πολιτισμό βάσει πρωτότυπου υλικού.

Περιεχόμενο (Syllabus):

1η εβδομάδα: Σύντομα κείμενα σχετικά με το γαλλικό πολιτισμό, γραμματική, συντακτικό.

 

2η εβδομάδα: Σύντομα κείμενα σχετικά με το γαλλικό πολιτισμό, γραμματική, συντακτικό.

 

3η εβδομάδα: Σύντομα κείμενα σχετικά με το γαλλικό πολιτισμό, γραμματική, συντακτικό.

 

4η εβδομάδα: Σύντομα κείμενα σχετικά με το γαλλικό πολιτισμό, γραμματική, συντακτικό.

 

 5η εβδομάδα: Σύντομα κείμενα σχετικά με το γαλλικό πολιτισμό, γραμματική, συντακτικό.

 

6η εβδομάδα: Σύντομα κείμενα σχετικά με το γαλλικό πολιτισμό, γραμματική, συντακτικό.

 

7η εβδομάδα: Σύντομα κείμενα σχετικά με το γαλλικό πολιτισμό, γραμματική, συντακτικό.

 

8η εβδομάδα: Σύντομα κείμενα σχετικά με το γαλλικό πολιτισμό, γραμματική, συντακτικό.

 

9η εβδομάδα: Σύντομα κείμενα σχετικά με το γαλλικό πολιτισμό, γραμματική, συντακτικό.

 

10η εβδομάδα: Σύντομα κείμενα σχετικά με το γαλλικό πολιτισμό, γραμματική, συντακτικό.

 

11η εβδομάδα: Σύντομα κείμενα σχετικά με το γαλλικό πολιτισμό, γραμματική, συντακτικό.

 

12η εβδομάδα: Σύντομα κείμενα σχετικά με το γαλλικό πολιτισμό, γραμματική, συντακτικό.

 

13η εβδομάδα: Επανάληψη όλης της ύλης του εξαμήνου.

Συνιστώμενη βιβλιογραφία προς μελέτη:

-  Σημειώσεις της διδάσκουσας

ENTRE NOUS 1 tout en un, méthode de français, EMDL, 2015

- Μ. de Ciura, Ch. Nikou, E. Papadopoulou, M. Roussi, J-C. Beacco (dir.), Je compare! Grammaire pour hellenophones A1-A2, Αθήνα, Trait d'Union, 2020 

 - Γ. Γεωργαντάς, Η γαλλική γραμματική εξηγημένη και στα ελληνικά, όλα τα επίπεδα, Κομοτηνή, Γ. Γεωργαντάς, 2014

-  Y. Delatour, D. Jennepin, M. Léon-Dufour, B. Teyssier, Σύγχρονη Γραμματική της γαλλικής γλώσσας, Grammaire française, Αθήνα, έκδ. Πατάκη, 2015 (τίτλος πρωτότυπου: Nouvelle Grammaire du Français, Paris, Hachette, 2004)

-  Bescherelle, La conjugaison pour tous, Paris, Hatier, 2014

- Γαλλο-ελληνικά λεξικά της αγοράς και τα διαθέσιμα στη Βιβλιοθήκη του πανεπιστημίου

Διδακτικές και μαθησιακές μέθοδοι:

Παραδόσεις, προσέγγιση προσανατολισμένη στην πράξη (approche actionnelle), ομαδική συνεργασία, χρήση οπτικοακουστικού υλικού

Χρηση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνίας:

Ιστοσελίδες από Ιντερνετ

PowerPoint

e-mail

open e-class

ψηφιακά βιβλία

Μέθοδοι αξιολόγησης/βαθμολόγησης:

Tελική γραπτή/προφορική εξέταση 

Αξιολόγηση της συμμετοχής μέσα στο μάθημα


Επιστροφή
<< <
Δεκέμβριος 2024
> >>
Δε Τρ Τε Πε Πα Σα Κυ
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Ανάγνωση ΚειμένουΑνάγνωση Κειμένου Αναγνωσιμότητα ΚειμένουΑναγνωσιμότητα Κειμένου Αντίθεση ΧρωμάτωνΑντίθεση Χρωμάτων
Επιλογές Προσβασιμότητας