Στόχος του μαθήματος είναι η διεύρυνση των γραμματικών και συντακτικών φαινομένων της γερμανικής γλώσσας, ο εμπλουτισμός του λεξιλογίου και η απόκτηση περαιτέρω επικοινωνιακών δεξιοτήτων στη γλώσσα με έμφαση στον γερμανικό πολιτισμό.
Στο εξάμηνο αυτό ο στόχος είναι να αναπτυχθούν οι επικοινωνιακές δεξιότητες της κατανόησης και της παραγωγής γραπτού και προφορικού λόγου μέσα από κείμενα γενικού περιεχομένου αυξανόμενου βαθμού δυσκολίας. Μετά από την επιτυχή ολοκλήρωση του εξαμήνου οι φοιτητές θα είναι σε θέση: να αφηγούνται συμβάντα του παρελθόντος με σωστή χρήση των παρελθοντικών χρόνων, να περιγράφουν σύντομες ιστορίες ή/και εμπειρίες, να ανταλλάσσουν απόψεις, να περιγράφουν τον εαυτό τους και άλλους ανθρώπους, γιορτές, διατροφικές συνήθειες κ.λπ.
1η εβδομάδα: Κατανόηση και επεξεργασία σύντομων κειμένων σχετικά με τον γερμανικό πολιτισμό, γραμματική και συντακτικό.
2η εβδομάδα: Κατανόηση και επεξεργασία σύντομων κειμένων σχετικά με τον γερμανικό πολιτισμό, γραμματική και συντακτικό.
3η εβδομάδα: Κατανόηση και επεξεργασία σύντομων κειμένων σχετικά με τον γερμανικό πολιτισμό, γραμματική και συντακτικό.
4η εβδομάδα: Κατανόηση και επεξεργασία σύντομων κειμένων σχετικά με τον γερμανικό πολιτισμό, γραμματική και συντακτικό.
5η εβδομάδα: Κατανόηση και επεξεργασία σύντομων κειμένων σχετικά με τον γερμανικό πολιτισμό, γραμματική και συντακτικό.
6η εβδομάδα: Κατανόηση και επεξεργασία σύντομων κειμένων σχετικά με τον γερμανικό πολιτισμό, γραμματική και συντακτικό.
7η εβδομάδα: Κατανόηση και επεξεργασία σύντομων κειμένων σχετικά με τον γερμανικό πολιτισμό, γραμματική και συντακτικό.
8η εβδομάδα: Κατανόηση και επεξεργασία σύντομων κειμένων σχετικά με τον γερμανικό πολιτισμό, γραμματική και συντακτικό.
9η εβδομάδα: Κατανόηση και επεξεργασία σύντομων κειμένων σχετικά με τον γερμανικό πολιτισμό, γραμματική και συντακτικό.
10η εβδομάδα: Κατανόηση και επεξεργασία σύντομων κειμένων σχετικά με τον γερμανικό πολιτισμό, γραμματική και συντακτικό.
11η εβδομάδα: Επαναληπτικές ασκήσεις για εμπέδωση της γραμματικής και του συντακτικού. Κατανόηση εκτεταμένων κειμένων με ασκήσεις ανοικτού και κλειστού τύπου.
12η εβδομάδα: Επαναληπτικές ασκήσεις για εμπέδωση της γραμματικής και του συντακτικού. Κατανόηση εκτεταμένων κειμένων με ασκήσεις ανοικτού και κλειστού τύπου.
13η εβδομάδα: Επαναληπτικές ασκήσεις για εμπέδωση της γραμματικής και του συντακτικού. Κατανόηση εκτεταμένων κειμένων με ασκήσεις ανοικτού και κλειστού τύπου.
Προτείνονται μεταξύ άλλων τα ακόλουθα εγχειρίδια: Studio d A2, Deutsch als Fremdsprache, Kurs- und Übungsbuch, εκδ. Cornelsen,
Magnet A2, Deutsch für junge Lerner, εκδ. Klett,
Delfin, zweibändige Ausgabe, Teil 1, εκδ. Hueber,
Γερμανική Γραμματική και Συντακτικό, Σπ. Κουκίδης, εκδ. Praxis,
Motive A1-B1, DaF, εκδ. Klett,
σημειώσεις της διδάσκουσας.
Τρόπος παράδοσης: Πρόσωπο με πρόσωπο.
Χρήση της επικοινωνιακής προσέγγισης και χρήση οπτικοακουστικών μέσων.
Η διδασκαλία οργανώνεται γύρω από τους ακόλουθους άξονες: διαλέξεις στο Πανεπιστήμιο, μελέτη στο σπίτι, συγγραφή ασκήσεων και εξετάσεις στο τέλος του εξαμήνου.
Χρήση Τ.Π.Ε. στη διδασκαλία και στην επικοινωνία με τους φοιτητές.
Γλώσσα αξιολόγησης: Γερμανική.
Μέθοδοι αξιολόγησης: Ασκήσεις κατά τη διάρκεια του μαθήματος και του εξαμήνου. Γραπτή ή/και προφορική εξέταση που περιλαμβάνει ερωτήσεις ανοικτού και κλειστού τύπου, π.χ. Πολλαπλής Επιλογής, Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης ή/και Ερωτήσεις Ανάπτυξης Δοκιμίου.
<< | < | Δεκέμβριος 2024 |
> | >> | ||
Δε | Τρ | Τε | Πε | Πα | Σα | Κυ |
1 |
||||||
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
31 |