Στο επίκεντρο βρίσκεται η επεξεργασία διαχρονικών ιστορικών κειμένων και πηγών, ο εμπλουτισμός και η συστηματική μελέτη της ιστορικής ορολογίας και η εμβάθυνση των γνώσεων της γραμματικής και του συντακτικού της γερμανικής γλώσσας.
Στόχος του μαθήματος είναι η εξοικείωση των φοιτητών με την ειδική ορολογία της επιστήμης τους στη γερμανική γλώσσα και η εμβάθυνση σε γραμματικές και συντακτικές δομές που συναντώνται στα επιστημονικά κείμενα. Μετά από την επιτυχή παρακολούθηση του εξαμήνου οι φοιτητές θα είναι σε θέση να κατανοούν σε βάθος επιστημονικά κείμενα και πηγές διαφόρων περιόδων από την Αρχαιότητα μέχρι τη σύγχρονη εποχή και να χρησιμοποιούν ορθά την κατάλληλη ορολογία.
1η εβδομάδα: Επεξεργασία κειμένων ιστορικού ενδιαφέροντος, γραμματική, συντακτικό και ιστορική ορολογία.
2η εβδομάδα: Επεξεργασία κειμένων ιστορικού ενδιαφέροντος, γραμματική, συντακτικό και ιστορική ορολογία.
3η εβδομάδα: Επεξεργασία κειμένων ιστορικού ενδιαφέροντος, γραμματική, συντακτικό και ιστορική ορολογία.
4η εβδομάδα: Επεξεργασία κειμένων ιστορικού ενδιαφέροντος, γραμματική, συντακτικό και ιστορική ορολογία.
5η εβδομάδα: Επεξεργασία κειμένων ιστορικού ενδιαφέροντος, γραμματική, συντακτικό και ιστορική ορολογία.
6η εβδομάδα: Επεξεργασία κειμένων ιστορικού ενδιαφέροντος, γραμματική, συντακτικό και ιστορική ορολογία.
7η εβδομάδα: Επεξεργασία κειμένων ιστορικού ενδιαφέροντος, γραμματική, συντακτικό και ιστορική ορολογία.
8η εβδομάδα: Επεξεργασία κειμένων ιστορικού ενδιαφέροντος, γραμματική, συντακτικό και ιστορική ορολογία.
9η εβδομάδα: Επεξεργασία κειμένων ιστορικού ενδιαφέροντος, γραμματική, συντακτικό και ιστορική ορολογία.
10η εβδομάδα: Παρουσιάσεις εργασιών των φοιτητών/τριών.
11η εβδομάδα: Παρουσιάσεις εργασιών των φοιτητών/τριών.
12η εβδομάδα: Παρουσιάσεις εργασιών των φοιτητών/τριών.
13η εβδομάδα: Παρουσιάσεις εργασιών των φοιτητών/τριών.
Κείμενα ιστορικού ενδιαφέροντος από ηλεκτρονικές βιβλιοθήκες,
άρθρα εφημερίδων / περιοδικών ειδικού ενδιαφέροντος (π.χ. Der Spiegel, Geschichte),
Γερμανική Γραμματική και Συντακτικό, Σπ. Κουκίδης, εκδ. Praxis,
σημειώσεις της διδάσκουσας.
Τρόπος παράδοσης: πρόσωπο με πρόσωπο.
Χρήση της επικοινωνιακής προσέγγισης και χρήση οπτικοακουστικών μέσων.
Γενικά, η διδασκαλία οργανώνεται γύρω από τους ακόλουθους άξονες: διαλέξεις στο Πανεπιστήμιο, μελέτη στο σπίτι, συγγραφή μικρότερων ασκήσεων, αλλά και μιας μεγαλύτερης εργασίας και παρουσίαση αυτής στο τέλος του εξαμήνου.
Χρήση Τ.Π.Ε. στη διδασκαλία και στην επικοινωνία με τους φοιτητές.
Γραπτή εργασία 3000 λέξεων και προφορική παρουσίαση από τους φοιτητές.
Γλώσσα αξιολόγησης: Γερμανική / Ελληνική.
Μέθοδοι: Προφορική εξέταση που περιλαμβάνει ερωτήσεις σύντομης απάντησης ανοικτού και κλειστού τύπου πάνω στο δοκίμιο που έχει προηγουμένως συντάξει και παρουσιάσει ο φοιτητής.
<< | < | Νοέμβριος 2024 |
> | >> | ||
Δε | Τρ | Τε | Πε | Πα | Σα | Κυ |
1 |
2 |
3 |
||||
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |