Οι επιτυχόντες 2024 που ολοκληρώνουν την εγγραφή τους στην εφαρμογή του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, 3 έως 11 Σεπτεμβρίου 2024, υποβάλλουν στη συνέχεια στην Γραμματεία του Τμήματος Ιστορίας τα παρακάτω, ώστε να αποκτήσουν πρόσβαση στις ακαδημαϊκές υπηρεσίες του Τμήματος, καθώς και σε εφαρμογές του Υπουργείου που τους αφορούν:
- εκτυπωμένη την αίτηση εγγραφής που υποβλήθηκε από τους επιτυχόντες ηλεκτρονικά στην εφαρμογή του Υπουργείου κατά την ηλεκτρονική εγγραφή που προηγήθηκε
- ευκρινές φωτοαντίγραφο της αστυνομικής ταυτότητας ή του διαβατηρίου του νεοεισαχθέντος
- μία πρόσφατη φωτογραφία
- ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΑΡΡΕΝΕΣ: Σε περίπτωση που το μητρώο Αρρένων δεν αναγράφεται στο δελτίο αστυνομικής ταυτότητας, οι νεοεισαχθέντες φοιτητές καλούνται να προσκομίζουν επιπροσθέτως ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΓΕΝΝΗΣΗΣ.
Τα παραπάνω είναι δυνατόν είτε να κατατεθούν στη Γραμματεία του Τμήματος Ιστορίας από τους ίδιους τους επιτυχόντες ή από νομίμως εξουσιοδοτημένο από αυτούς πρόσωπο, είτε να σταλούν ως συνημμένα ηλεκτρονικού μηνύματος στο e- mail της Γραμματείας του Τμήματος history@ionio.gr.
ΠΡΟΘΕΣΜΙΑ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΤΩΝ ΑΝΩΤΕΡΩ: έως 22 Σεπτεμβρίου 2024.
Η Γραμματεία ολοκληρώνει την εγγραφή του νεοεισαχθέντος φοιτητή και στέλνει στο mail, που έχει δηλώσει, τους κωδικούς ενεργοποίησης του ηλεκτρονικού λογαριασμού για πρόσβαση στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες.
Στοιχεία επικοινωνίας με τη Γραμματεία του Τμήματος Ιστορίας του Ιονίου Παν/μίου
Ταχ. Διεύθυνση: Ιωάννη Θεοτόκη 72, Τ.Κ. 49132 Κέρκυρα
email: history@ionio.gr
τηλ.: 26610 87313, 87329, 87330, 87331
Σας συγχαίρουμε για την επιτυχία σας και σας ευχόμαστε καλή πρόοδο στις σπουδές σας.
Από τη Γραμματεία του Τμήματος Ιστορίας