Πρόσκληση της UNESCO στους καθηγητές πανεπιστημίου να συμμετάσχουν σε μια έρευνα σχετικά με την εργασιακή απασχόληση και την εξουθένωση κατά τη διάρκεια του COVID-19

ShareThis
Δημοσίευση: 05-04-2022 23:08 | Προβολές: 4119
image

Προώθηση πρόσκλησης της UNESCO προς τους καθηγητές πανεπιστημίου

Είστε καθηγητής πανεπιστημίου; Αν ναι, αυτή η έρευνα είναι για εσάς.

Η ζωή για τους καθηγητές πανεπιστημίου μπορεί να είναι δύσκολη, ειδικά κατά τη διάρκεια της κρίσης του COVID-19.

Τα επίπεδα  απασχόλησης και εξουθένωσης  στο εργασιακό περιβάλλον σχετίζονται με την αποτελεσματικότητα και την ανθρώπινη απόδοση, καθώς επηρεάζουν την προσπάθεια που καταβάλλουν οι άνθρωποι για τους ρόλους τους.

Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η UNESCO συνεργάστηκε με κορυφαίους ερευνητές για τη διεξαγωγή μιας παγκόσμιας μελέτης που ερευνά τους κρίσιμους παράγοντες πίσω από την εργασιακή εξάντληση και τον κίνδυνο εξουθένωσης των καθηγητών πανεπιστημίου κατά τη διάρκεια της πανδημίας.

Αυτή η μελέτη είναι μια πρωτοβουλία ενόψει του Παγκόσμιου Συνεδρίου για την Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, που θα πραγματοποιηθεί στις 18-20 Μαΐου 2022, στη Βαρκελώνη της Ισπανίας.

Ανοιχτή σε όλους τους καθηγητές πανεπιστημίου σε όλο τον κόσμο, αυτή η έρευνα γνώμης είναι διαθέσιμη στα Αγγλικά, Γαλλικά και Ισπανικά.

Τα αποτελέσματα της μελέτης θα παρουσιαστούν τον Μάιο στο Παγκόσμιο Συνέδριο Ανώτατης Εκπαίδευσης.

Η απάντησή σας θα συμβάλει στη βελτίωση της ζωής χιλιάδων καθηγητών σε όλο τον κόσμο. Μην χάσετε αυτήν την ευκαιρία!

Βοηθήστε την UNESCO να εντοπίσει και να δημιουργήσει δραστικές στρατηγικές για την πρόληψη της εξουθένωσης και την προστασία της ευημερίας των καθηγητών στην εργασία.

Λάβετε μέρος στην έρευνα τώρα και το αργότερο μέχρι την Παρασκευή 8 Απριλίου 2022.


Επιστροφή
<< <
Μάρτιος 2024
> >>
Δε Τρ Τε Πε Πα Σα Κυ
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Σήμερα, Παρασκευή 29-03-2024
Ανάγνωση ΚειμένουΑνάγνωση Κειμένου Αναγνωσιμότητα ΚειμένουΑναγνωσιμότητα Κειμένου Αντίθεση ΧρωμάτωνΑντίθεση Χρωμάτων
Επιλογές Προσβασιμότητας