Με τη λήξη της Πρακτική Άσκησης των φοιτητών/τριών, δυνάμει των διατάξεων των άρθρων 1, 3§5, 4§§1,3,4&6, 5§13 της ΥΑ 40331/Δ1.13521 (ΦΕΚ Β’ 3520/ 2019), είναι υποχρεωτική η ηλεκτρονική υποβολή από το νόμιμο εκπρόσωπο του συνεργαζόμενου φορέα στον οποίο τοποθετείται ο πρακτικά ασκούμενος φοιτητής, του εντύπου «Ε3.5 – Αναγγελία έναρξης / μεταβολών σύμβασης πρακτικής άσκησης σπουδαστών / φοιτητών» στο Π.Σ. ΕΡΓΑΝΗ το αργότερο τέσσερις (4) εργάσιμες ημέρες από τη διακοπή ή τη λήξη. Στη συνέχεια, το έντυπο Ε3.5./Διακοπή/Λήξη θα πρέπει να αποσταλεί από το φορέα υποδοχής, ηλεκτρονικά στο email: internship@ionio.gr.
Προς διευκόλυνση παρατίθενται τα κατωτέρω:
- Ιστότοπος: https://eservices.yeka.gr/(S(vt5rbyp3chjjux31d05fiqv5))/login.aspx
- Στο μενού: Ειδικά Έντυπα, Αναγγελίες Πρακτικής Άσκησης, Εισαγωγή, έντυπο Ε3.5: ΕΝΙΑΙΟ ΕΝΤΥΠΟ ΑΝΑΓΓΕΛΙΑΣ ΕΝΑΡΞΗΣ/ΜΕΤΑΒΟΛΩΝ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ ΣΠΟΥΔΑΣΤΩΝ/ΦΟΙΤΗΤΩΝ / ΔΙΑΚΟΠΗ.
- Εισάγετε το ΑΦΜ του φοιτητή, την ημερομηνία υποβολής του αρχικού εντύπου έναρξης και τον αριθμό Πρωτοκόλλου του αρχικού εντύπου έναρξης.
- Στο πεδίο «Ημερομηνία Διακοπής» εισάγετε την ημερομηνία «31/8/2021» και στο πεδίο «Αιτιολογία Διακοπής» επιλέγετε «Λήξη».
Επίσης, στους φοιτητές έχει δοθεί η οδηγία να παραλάβουν από τον φορέα υποδοχής έγγραφα επί των οποίων απαιτείται η πρωτότυπη και ιδιόγραφη υπογραφή του νόμιμου εκπροσώπου. Οι φοιτητές/τριες έχουν λάβει e-mail υπενθύμισης με αναλυτικές οδηγίες.
Βλ. επίσης: http://dasta.ionio.gr/internship