Σας ενημερώνουμε ότι μετά την ολοκλήρωση της ηλεκτρονικής εγγραφής των επιτυχόντων, εντός της προβλεπόμενης προθεσμίας, 10 έως 17 Σεπτεμβρίου 2018, η Γραμματεία του Τμήματος Ιστορίας θα λάβει ηλεκτρονικά από το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, τους καταλόγους των νεοεισαχθέντων που υπέβαλαν ηλεκτρονικά αίτηση εγγραφής, και θα προχωρήσει άμεσα σε ολοκλήρωση της διαδικασίας, ώστε οι νεοεισαχθέντες φοιτητές να αποκτήσουν πρόσβαση στις ακαδημαϊκές υπηρεσίες του Τμήματος, καθώς και σε εφαρμογές του Υπουργείου που τους αφορούν.
Για το σκοπό αυτό η Γραμματεία χρειάζεται να έχει:
- - εκτυπωμένη την αίτηση εγγραφής που υποβλήθηκε από τους επιτυχόντες ηλεκτρονικά στην εφαρμογή του Υπουργείου κατά την ηλεκτρονική εγγραφή που προηγήθηκε (με πιστοποίηση του γνησίου της υπογραφής του νεοεισαχθέντος από Κ.Ε.Π.)
- - ευκρινές φωτοαντίγραφο της αστυνομικής ταυτότητας ή του διαβατηρίου του νεοεισαχθέντος και
- - δύο πρόσφατες φωτογραφίες
- - ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΑΡΡΕΝΕΣ: Σε περίπτωση που το μητρώο Αρρένων δεν αναγράφεται στο δελτίο αστυνομικής ταυτότητας, οι νεοεισαχθέντες φοιτητές καλούνται να προσκομίζουν επιπροσθέτως ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΓΕΝΝΗΣΗΣ.
Τα παραπάνω είναι δυνατόν είτε να κατατεθούν στη Γραμματεία του Τμήματος Ιστορίας από τους ίδιους τους επιτυχόντες ή από νομίμως εξουσιοδοτημένο από αυτούς πρόσωπο, είτε να σταλούν στη Γραμματεία ταχυδρομικώς ή με χρήση ταχυμεταφορικής εταιρείας.
Με την ολοκλήρωση της εγγραφής εκ μέρους της Γραμματείας, οι νεοεισαχθέντες θα λάβουν στο mail που έχουν δηλώσει τους κωδικούς ενεργοποίησης του ηλεκτρονικού τους λογαριασμού για πρόσβαση στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες της Γραμματείας.
Στοιχεία επικοινωνίας με τη Γραμματεία του Τμήματος Ιστορίας του Ιονίου Πανεπιστημίου
Ταχ. Διεύθυνση: Ιωάννη Θεοτόκη 72, Τ.Κ. 49132 Κέρκυρα
email: history@ionio.gr
FAX: 26610 35197
τηλ.: 26610 87313, 87329, 87330, 87331
Σας συγχαίρουμε για την επιτυχία σας και σας ευχόμαστε καλή πρόοδο στις σπουδές σας.
Από τη Γραμματεία του Τμήματος Ιστορίας